I made this widget at MyFlashFetish.com.

~不开心~

|
今天很不开心....
总觉得我们之间还是隔着了一个人~


我应该讨厌她吗?还是生气他?
我又开始不发一言了....
其实我真的很不开心...可是我应该告诉他吗?
我应该告诉他我其实很不喜欢他提起他的前女友....
我想我应该是有权利这么做吧!

我开始很怕去了解他....
我怕...我知道了一些我不应该知道的事情~
到时我承受得住吗?
我应该继续的保持不闻不问的态度吗?
这样的感情应该不会长久吧!

好烦哦~
在看我的部落格的朋友....
你们可以给一些意见我吗?
我应该怎么做?

5 comments:

Anonymous said...

dun think too much... enjoy the relationship that stand right in front of you

Jascie said...

Thanks for your comment...by the way can i know who r u??

Dydi L said...

Not to say comment, love to share my practice...

I'm a super-duper-easily-jealousy-person. However, I'll keep everything to myself in the beginning.

BUT...

If things go on against my feeling (priority upon my sensation of cos), until certain level (not too far) I'll definitely "explode" @#$%^&*! Full use of the opportunity to "sound" him and suggest an acceptable solution, hoping slight changes from him or more. Hahaha...

Remember: Ensure active communication and he "really understand".

A tiny little fight could increase transparency of relationship.

All the Best!

Anonymous said...

if u really love about him, should love his past too....last time i have been same feel as u..dun like him to talk about his past, but when come to time...u will feel that how stupid u r to care about his past..i just can said past is past..nothing to worry about.
some times, guys is liKE to be like that..when he talk out better than he keep in heart..some guys just wan to talk out to c how a gal care about him..they purposely to talk about their ex..
gal, dun care so much about his past..u r his gal right now...nothing to worry..jus enjoy wat u have it for now..n try to maintain it for the future...

BE H@PPY ALWAYS...:)
BEST WISHES TO U...MUACKS.

林耀民 said...

真正免費聊天網頁
免費聊天直播室
台灣網路視訊聊天網站
北京男孩聊天室
藍血魔域聊天室
語音聊天
聊天表情
聊天圖片
聊天話題
293視頻聊天室最開放
2013視頻聊天室最開放
康福視頻聊天室最開放
超開放視頻聊天室
國外聊天室哪個最開放
什麼聊天室最開放
真正免費聊天網頁
免費聊天直播室
都秀視頻聊天下載
都秀視頻聊天軟件下載
都秀視頻聊天大廳
我愛約炮網
愛情人網
玫瑰情人網
日本交友網站
同城聊天視頻網站
中年交友聊天網
情人交友網站
同城情人網
25愛同城交友
同城交友聊天視頻
真誠寂寞交友網站
免費寂寞同城交友網站
江山寂寞交友網站
全球隨機聊天交友網站
真人視頻聊天交友網站
國外視頻聊天交友網站
咸陽同城交友寂寞聊天
寶雞同城交友寂寞聊天
同城男女交友
付費聊天室哪個好
毫米激情網站
mm激情網站
ons同城交友社區
附件同城交友社區
富婆俱樂部
美女視頻交友網
同城情人網
在線裸聊秀
QQ視頻一對一裸聊
寂寞富婆同城交友網